<div class="xblock xblock-public_view xblock-public_view-vertical" data-has-score="False" data-runtime-version="1" data-block-type="vertical" data-runtime-class="LmsRuntime" data-init="VerticalStudentView" data-graded="False" data-usage-id="block-v1:ICON_WOMEN+ICW_B06+2021+type@vertical+block@6684c45c20ca41f08914617b4bcad307" data-course-id="course-v1:ICON_WOMEN+ICW_B06+2021" data-request-token="90ba5e02822211ef8f510242c0a8281c">
<div class="vert-mod">
<div class="vert vert-0" data-id="block-v1:ICON_WOMEN+ICW_B06+2021+type@html+block@761ee5e134bb41c893397475336da6e8">
<div class="xblock xblock-public_view xblock-public_view-html xmodule_display xmodule_HtmlBlock" data-has-score="False" data-runtime-version="1" data-block-type="html" data-runtime-class="LmsRuntime" data-init="XBlockToXModuleShim" data-graded="False" data-usage-id="block-v1:ICON_WOMEN+ICW_B06+2021+type@html+block@761ee5e134bb41c893397475336da6e8" data-course-id="course-v1:ICON_WOMEN+ICW_B06+2021" data-request-token="90ba5e02822211ef8f510242c0a8281c">
<script type="json/xblock-args" class="xblock-json-init-args">
{"xmodule-type": "HTMLModule"}
</script>
<p style="text-align: justify;">Τα προϊόντα που πωλούνται στο e-Shop έχουν κόστος αγοράς από τους παραγωγούς (χονδρική) 80€ ανά τεμάχιο (συσκευασία) με ΦΠΑ. Στο κατάστημα τα πωλούν με ένα περιθώριο κέρδους 25% δηλαδή η τιμή του κάθε τεμαχίου είναι 100€ με ΦΠΑ. Αυτό σημαίνει ότι ανά τεμάχιο έχουν κέρδος 20€.</p>
<p style="text-align: justify;">Οι 2 φίλες θα πρέπει να καθορίσουν την τιμή των προϊόντων που πωλούνται μέσω του e-Shop. Όμως τα προϊόντα βρίσκονται ήδη στην Αγορά από τους Ανταγωνιστές. Οι 2 φίλες έχουν δύο επιλογές:</p>
<ul>
<li>να επιλέξουν την ίδια τιμή με τον ανταγωνισμό </li>
<li>να επιλέξουν μια χαμηλότερη τιμή κάνοντας έκπτωση </li>
<li>να στέλνουν μαζί με κάθε τεμάχιο και ένα δώρο προς τον αγοραστή.</li>
</ul>
<p style="text-align: justify;"> </p>
<p style="text-align: justify;">Καθώς θέλουν να ξεκινήσουν επιθετικά την είσοδο τους στην ηλεκτρονική αγορά, αποφασίζουν ότι για τους 2 μήνες του στόχου, θα πωλούν τα προϊόντα μέσω του e-Shop ως εξής:</p>
<ul>
<li>με έκπτωση 10% άρα 90€ το τεμάχιο</li>
<li>με δώρο ηλεκτρονικό κουπόνι αξίας 10% της χονδρικής τιμής του προϊόντος δλδ αξίας 8€ για την επόμενη ηλεκτρονική αγορά του πελάτη.</li>
</ul>
<p style="text-align: justify;">Συνεπώς για κάθε πώληση έχουν κέρδος 10€ συγκριτικά με την τιμή χονδρικής.</p>
<p style="text-align: justify;">Αν εντός του 2μήνου ο πελάτης ξανά ψωνίσει το ίδιο προϊόν με τους ίδιους όρους, θα το αγοράσει με έκπτωση πάλι 10% και χρησιμοποιώντας το ηλεκτρονικό κουπόνι των 8€ θα του κοστίσει 82€. Τόσο θα του κοστίζει κάθε αγορά του από εδώ και πέρα και μέχρι να κλείσει το 2μηνο της προσφοράς. Η επιχείρηση θα κερδίζει δηλαδή 2€ ανά τεμάχιο από την 2η αγορά και μετά του ίδιου προϊόντος από τον ίδιο πελάτη.</p>
<p style="text-align: justify;"><em>Τι θα συμβεί λοιπόν?</em></p>
<blockquote>
<p style="text-align: justify;">Αν για παράδειγμα, ο πελάτης κάνει εντός 2μήνου 3 αγορές με τους παραπάνω όρους θα πληρώσει συνολικά 90+82+82= 254€ αντί για 3*100=300€ αν δεν υπήρχε η συγκεκριμένη τιμολογιακή πολιτική.</p>
<p style="text-align: justify;"></p>
<p style="text-align: justify;">Η επιχείρηση από την άλλη πλευρά έχει συγκεντρώσει κέρδος 10+2+2=14€ αντί για 3*20=60€ δηλ έχει μείωση κερδών κατά 76%. </p>
</blockquote>
<p style="text-align: justify;"><strong>ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ</strong>: η Επιχείρηση θυσίασε 76% των κερδών από 3 τεμάχια προϊόντος αλλά κέρδισε 1 εξ’ αποστάσεως serial αγοραστή (έκανε 3 αγορές). Επίσης είναι σημαντικό να τονιστεί ότι οι πωλήσεις που γίνονται με φυσική παρουσία στην επιχείρηση δεν έχουν επηρεαστεί καθόλου από την τιμολογιακή πολιτική που εφαρμόστηκε στις online πωλήσεις.</p>
<p style="text-align: justify;"> </p>
<p style="text-align: justify;">Επίσης οι 2 συνεργάτιδες έχουν αποφασίσει ότι μετά το πέρας του 2μήνου θα πωλούν τα προϊόντα μέσω του e-Shop ως εξής:</p>
<ul>
<li>με δώρο ηλεκτρονικό κουπόνι αξίας 10% της χονδρικής τιμής του προϊόντος δλδ αξίας 8€ για την επόμενη ηλεκτρονική αγορά του πελάτη.</li>
<li> Ακόμα και στην ερχόμενη περίοδο εκπτώσεων θα συνεχίσουν σε αυτό το Τιμολογιακό μοντέλο, το οποίο είναι φθηνότερο από τον Ανταγωνισμό. </li>
</ul>
<p style="text-align: justify;"></p>
</div>
</div>
</div>
</div>